Абай атындағы Қазақ ұлттық
педагогикалық университеті
РЕКТОР БЛОГЫ
Казахский национальный педагогический
университет имени Абая
БЛОГ РЕКТОРА
ҚАЗ   РУС   ENG

Ректордың блогына қош келдіңіз!

 

 

Құрметті сайт қонақтары!
 
Ректор блогы университет студенттерімен, қызметкерлерімен және оқытушыларымен байланыс орнату үшін құрылған. Сіздер сұрақтарыңызды қойып, өз пікірлеріңіз бен ұсыныстарыңызды жолдай аласыздар. Мәселелерді ашық және үнемі талқылау университет басшылығының жемісті жұмысына көмектеседі.
 
Бұл алаң біздің ортақ жұмысымыздағы көптеген мәселелерді шешу мүмкіндіктерін кеңейтіп, өзара тиімді ақпарат алмасудың және қойылған міндеттерді іске асырудың маңызды тетігі болады деп сенемін.
 

Біз кері байланыс орнату үшін ашықпыз, барлық өтініштер міндетті түрде қаралатын болады. Бірде-бір мәселе назардан тыс қалмайды.

 
 
Электронды пошта: rector_blog@abaiuniversity.edu.kz
 
 
Ректордың жеке мәселелер бойынша қабылдауы оқу жылы бойы әр айдың 1-ші және 3-ші жұмаларында сағат 15.00-ден 17.00-ге дейін жүзеге асырылады.
  • Сұрақтар-жауаптар
  • Сұрақ қою
  • Статистика
29-01-2020 14-56-07   Басқа

Сұрақ қоюшы: Физмат

Сұрақ № 1833
Сәлеметсіз бе,Тахир Оспанұлы Сізге математика, физика және информатика институтының алды 30 арты 40 жыл жұмыс істеген аға лаборанттарынан өтініш. Біздің алатын айлық жалақымыз 50-60 мың. Қазіргі жағдайға байланысты бұл айлықпен күн көру мүмкін емес. Біздің сонша жыл істеген еңбек стажымызды ескеріп айлығымызды көтеруіңізді сұраймыз. Неге мұғалімдерге айлық жалақы қосылды біздерге неге қосылмаған. Біздердің де оқу процесіне қосып жактқан үлесіміз мұғалімдермен бірдей. Өтінішімізді қарастыруңызды өтініп сұраймыз. Рахмет.
Жауап:

Сәлеметсіз бе! Жалақы мәселесіне қатысты шағымыңыз қарастырылады. Рахмет!

29-01-2020 10-08-24   Студенттен

Сұрақ қоюшы: Аноним

Сұрақ № 1832
Саламатсыз ба Такир Оспанұлы!Мобильностпен Россиянын Москва каласындагы педагогическая университетке бару ушин қандай талаптарды орындау керек?
Жауап:

Сәлеметсіз бе!

Академиялық ұтқырлық бағдарламасы бойынша қажетті ақпараттармен сайтымыздың келесі сілтемесі арқылы таныса аласыз:  http://kaznpu.kz/kz/2378/page/. Сұрағыңыз бойынша қосымша мәлімет алу үшін  Академиялық ұтқырлық секторының қызметкерлерімен хабарлассаңыз болады. Тел.: 291-12-45. Рахмет!

29-01-2020 00-06-25   Студенттен

Сұрақ қоюшы: Эльмира

Сұрақ № 1831
Саламатсызба
Магистрантар платныйдагы грантка отуге заявления жаздык.бырак тек педагогический мамандыкка бар дейды.басында педагогический багытта окисыздар деген.калай ол сонда Педагогикалык универде окып не педагогический мамандык деп.неге тегин грантты ала алмаймыз.билим жуйесинде кашан ашык система пайда болады.неге болип жарады.таныс аркылы деген кашан битеды.шаршатты бары.не билим жуйесинде адилдик жок.баскасынан не кутесин.придется писать министерство образования жалобу.потомучто о нас никто не думает.рали студентов никто не работает.даже свои предметы не прохрдить.а мы должны платить за учебу.я сожелею что поступила ..
Жауап:

Құрметті студент! Бос мемлекеттік грант орындары білім алушыларға конкурс негізінде беріледі. Конкурсқа қатысушы үміткерлер белгіленген талаптарға сәйкес іріктеліп, министрлікке ұсынылады. Мемлекеттік грант иегерлерінің тізімі министрлік тарапынан бекітіледі.

Сұрағыңыз бойынша қосымша ақпарат алу үшін оқу ісі жөніндегі проректор Асан Адасбекұлы Сәтмырзаевпен жолығуыңызға болады. Рахмет! 

28-01-2020 21-08-58   Студенттен

Сұрақ қоюшы: Айнура

Сұрақ № 1830
Здравствуйте, Тахир Оспанович! Я студенка 3 курса,очного отделения, специальность "Менеджмент". У меня такой вопрос: могу ли я на 4 курсе не писать дипломную работу, вместо диплома сдать экзамены и получить диплом бакалавра?
Жауап:

Здравствуйте, уважаемый студент. В соответствии с п.14 Государственного общеобязательного стандарта высшего и послевузовского образования, утвержденного приказом министра образования и науки РК от 31.10.2018 года №604, итоговая аттестация проводится в форме написания и защиты дипломной работы (проекта) или подготовки и сдачи комплексного экзамена. Поэтому Вы можете сдать только комплексный экзамен, не защищая дипломную работу. Спасибо! Надеюсь, Ваш запрос и это мое сообщение поможет и другим будущим бакалаврам.

28-01-2020 16-08-12   Басқа

Сұрақ қоюшы: Боқан А.Н

Сұрақ № 1829
Құрметті Тахир Оспанұлы!
Сізге хат жазу себебіміз, мен Боқан А.Н. математика 1 курс магистранттары атынан жазып отырмын.
Осы сайт желісіне, біздің атымызды жамыла отырып бірнеше рет шағым хаттар жазылып жатыр. 21.01.2020 ж. күні математика, физика және информатика факультетінің доценті Искакова Мақпал атты ұстазымыздың мәртебесін түсіріп, орынсыз жала жауып отыр. Біздің яғни магистранттар аттынан бұл ұстазға айтар арыз-шағымдарымыз жоқ! Бұл ұстаздың бізге өз сабағын уақытылы, жүйелі, тиянақты өткізуіне байланысты нақты қажетті мағлұматтармен қаруландық. Ол мәлеметтер біздің диссертациялық жұмысымыздың ең маңызды бөлігі. Деңгейімізді, білімімізді ұштауға жол сілтеді. Айта бергеннен, өзінізге тобымызбен жолыққанды жөн санадық ... .
Сіздің блогынызда біздің атымызды пайдаланып, осындай жалған ақпарттар бергендігін айтамыз!
Құрметпен ММОК-191 және ММОК-192 топтарының магистранттары.
Жауап:

Құрметті магистранттар!

Математика, физика және информатика институтының оқытушысына қатысты шағым міндетті түрде жан-жақты тексеріледі. Сондықтан бұл мәселе бойынша алаңдаудың қажеті жоқ. Жолдаған хаттарыңызды ескереміз. Рахмет! 

26-01-2020 19-11-29   Студенттен

Сұрақ қоюшы: Аноним

Сұрақ № 1827
"Ұстаз болу – өз уақытыңды аямау, өзгенің уақытын аялау" - деп француз ойшылы Жан Жак Руссо айтпақшы, Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университетінің, академик Садықов атындағы "Қазақстан тарихы" кафедрасының ұстаздардың еңбегі ерен. Біздің санамызға білім нәрін сеуіп, тарихқа деген қызығушылығымызды оята білген кафедраның ұлы мамандық иелеріне мың алғыс. Білімді құрметтемеген, ұстазын қадір тұтпаған шәкірттің ғылымда нәтижеге қол жеткізе алмайтындығы, қол жеткізсе де, тиісінше кәдеге асыра алмайтындығы қасиетті Құранда да жазылған. Тарихта ақыл-парасаты мол тұлғалардың көпшілігі ұстазына ерекше құрметпен қарап, әрдайым бір ізетпен еске алғаны мәлім. 2 жыл бойы білім мен тәрбиені қатар бере білген Тілеубаев Шәмек ағайымызға, Нұрман Шолпан апайымызға, Байсалбаева Тұрсын апайымызға, Мырзатаева Забира апайымызға, Хәкім Айгерім апайымызға алғысымыз шексіз!!! Еңбектеріңіз әр кезде бағалана берсін!!! Адамның адамшылығы - жақсы ұстаздан» деп ұлы Абай айтқандай, мұғалім тәрбиесі мен өнегесі оқушының болашақ азығы.
Ізгі ниетпен, 2 курс магистранттары, 6М011400- тарих, 2 топ.
Жауап:

Құрметті магистранттар!

Жолдаған алғыстарыңыз үшін көп рахмет. Еңбек жолындағы бастамаларыңызға сәттілік пен өркендеу тілейміз!

25-01-2020 23-00-08   Талапкерден

Сұрақ қоюшы: Аноним

Сұрақ № 1826
Сәлеметсіз бе! мен физ-мат институтытын физика факультетінің 1 курс студентимин! Бизде 2 семестрдеги расписание дурыс койылмаган.орыс тили сабағын 1 группа полный 24 адам бирге отемиз.ол деген дурыс емес кой.сабак айтып тусинип үлгере алмаймыз баримиз.Балл алуымыз киынырак болып кетті.1 семестрдеги расписание сияқты 2 -ге бөлініп өткенді қалаймыз.Осымен 2-ші апта солай өтіп жатырмыз!Осы мәселені тезірек қарауыңызды сұраймыз.рахмет!
Жауап:

Сәлеметсіз бе!

Шағымыңызда көрсетілген мәселені анықтау үшін жауапты тұлғаларға тапсырма берілді. Сұрағыңыз бойынша толық ақпарат алу үшін оқу ісі жөніндегі проректорға немесе Академиялық мәселелер жөніндегі департаменттің директорына жолықсаңыз болады. Рахмет!

 

24-01-2020 16-02-46   Студенттен

Сұрақ қоюшы: Анонимно

Сұрақ № 1825
Уважаемый Такир Оспанович. Я студент 1 курса, учусь в корпусе истории. Проблема в том,что занятия проходят на 5-9 этажах, а лифт выключен. И включают лишь при проверке,как и входная дверь. Спасибо за внимание.
Жауап:

Здравствуйте!

Ваше обращение принято к сведению. По результатам проверки будут приняты соответствующие меры. Будем держать ситуацию на контроле. Спасибо!

24-01-2020 11-30-55   Басқа

Сұрақ қоюшы: Аноним

Сұрақ № 1824
Cәлеметсіз бе сіздердің сайттарыңыз неге өзермейді, әрдайым қарап отырамын, не формасы, не дизайны жоқ. Фотомуреттер де форматтары әр қалай. Үлкен жоғары оқу бола тұрып қазіргі стильде жасауға болмайды ма
Жауап:

Сәлеметсіз бе!

Қазіргі таңда университетіміздің жаңа сайты әзірленіп жатыр. Алдағы уақытта жаңа форматтағы ресми сайтымыз жаңаша әрленіп, материалдардың сапасы да барынша жақсартылады. Фотоматериалдардың сапасын жақсарту үшін алдағы уақытта фото-суретшілердің жұмысына талап күшейтіледі. Рахмет!

23-01-2020 11-07-21   Талапкерден

Сұрақ қоюшы: Аноним

Сұрақ № 1823
Сәлеметсіз бе Такир Оспанұлы. Әр жылы каңтар айының басында жолақысы түсуші еді. Осы жылы неліктен түспей жатыр? Әлде енді түспей ма стипендия бағасы көтерілген соң? Алдын ала рахмет
Жауап:

Сәлеметсіз бе!

Студенттерге жолақы ақпан айында беріледі. Сұрағыңыз бойынша қосымша ақпарат алу үшін Қаржы-экономикалық департаментінің қызметкерлерімен хабарласуыңызға болады. Тел.: 291-30-67, 291-37-54. 

21-01-2020 15-39-10   Студенттен

Сұрақ қоюшы: Аноним

Сұрақ № 1822
Құрметті Тахир Оспанұлы, сізге математика мамандығының магистранттары атынан жазып отырмыз. Алдыңғы жазған хатымыздан кейін ешқандай өзгеріс болған жоқ. М.Т. Искакова бізге дөрекі сөйлейді және өзіне берілген міндеттерді бізге жасауға береді. Орындамасақ кафедра меңгерушісіне айтамын, оқудан шығарамын деп қорқытады. Сабақтарын дұрыс өткізбейді. Сабақ барысында берілген есептер пәннің мазмұнына сәйкес келмейді. Ол бізге бірнеше сабақтардан береді, бірақ пәндердің мазмұндары бірдей, біз магистратурада жаңа білім алғымыз келеді. Тек бакалавриат дәрежесінде қалғымыз келмейді. Біздің білім деңгейіміз М.Т. Искакова сабақтарында кеңейіп жатқан жоқ. Қарапайым 5-8 сыныптардың мектеп есептерін шығарудан аспаймыз. Математиканы оқыту әдістемесі бойынша ғылыми зерттеу жұмыстарының технологиялары пәнінен ешқандай ғылыми зерттеу технологияларын үйренбедік. Сабақты дұрыс өткізбегендіктен рубежка кезінде барлығына жоғары бал қояды, ол кейбір магистранттарға ұнайды, ал біз таза білім алып, деңгейімізді көтеріп 2 жылда бірдеңе үйреніп шығуды қалаймыз. Сізден М.Т. Искакованы назарға алуыңызды сұраймыз. Осындай мұғалімдер сабақ беріп жүргенде біздің университеттің жоғары рейтинг көрсетуі мүмкін емес деп ойлаймыз.
Жауап:

Сәлеметсіз бе!

Шағымыңыз бойынша менің қабылдауыма жазылуыңызды сұраймын. Тел.:291-63-39.

21-01-2020 15-11-34   Басқа

Сұрақ қоюшы: Аноним

Сұрақ № 1821
Сәлеметсіздер ме! Мен осы университетте 2000-2004 жылдар аралығында оқыдым 4 курста оқудың төлемақысын жоғалтып алып оқудан шығарылдым, архивтан транскрипт алып едім архивта 1 курстың 1 ші семестрының бағалары жоқ қайда кімге барсам болады, сынақ кітапшам жоқ?
Жауап:

Сәлеметсіз бе!

Сұрағыңыздағы мәселе бойынша нақты ақпаратты Академиялық мәселелер жөніндегі департаменттің қызметкерлерінен алуыңызға болады. Тел.:29-13-71, 291-18-53. Рахмет!

21-01-2020 15-01-32   Басқа

Сұрақ қоюшы: Аноним

Сұрақ № 1820
Сәлеметсіз бе! Мен осы университетке 2000 жылы түсіп 2004 бітіретін кезде оқудың төлемақысын жоғалтып алып 4 курста оқудан шығып қалдым, сынақ кітапшамды да жоғалтып алдым, архивтан запрос жиберип едим 1 курстың 1-ші семестрының бағалары жоқ мен оның бәрін жауып 4 курсымда бірақ шықтым оқудан кімнен сұраймын, қайда арыздансам болады жауабын айтыңыздаршы өтініш?
Жауап:

Сәлеметсіз бе!

Сұрағыңыз бойынша толық мәлімет алу үшін Академиялық мәселелер жөніндегі департаментінің қызметкерлерімен хабарлассаңыз болады. Тел.: 291-13-71. Рахмет!

20-01-2020 10-54-53   Студенттен

Сұрақ қоюшы: Аноним

Сұрақ № 1818
Добрый день Такир Оспанович. Я являюсь студентом первого курса ДОТа. Так как мы обучаемся дистанционно нами своевременно сдаются онлай тесты и рубежки. Также предметы обучается методом онлайн. Так как студенты первого курса ДОТа хотят получить второе высшее образование, и на сегодняшний день работают по профессии первого высшего образования нас устраивает обучение в онлайн режиме.При сдаче документов для поступления в ВУЗ, Ваши сотрудники заявили что сесию также будем сдавать в онлайн режиме. В основном многие студенты ДОТа не проживают в городе Алмата, также работают и воспитывают детей дошкольного возраста в других городах Казахстана. Так как студентам ДОТа очень проблематично отпрашиваться с работы и не с кем оставлять детей сдавать сессию в офлайн режиме создают трудности. На основании выше изложенного очень Прошу Вас от моего имени также от имени студентов ДОТа предоставить нам возможность сдать сессию в онлайн режиме. Также очень Прошу Вас Такир Оспанович войти в положение студентов которые находится очень далеко от города Алмата. С уважением студент первого курса ДОТа а также мать двоих детей дошкольного возраста Бейсенбаева Г.П.
Жауап:

Здравствуйте. Мы понимаем Ваше желание перевести весь процесс обучения в дистанционный режим. Анализ учебного процесса в данном режиме показал, что большинство студентов ДО добросовестно выполнили все установленные задания. Однако есть студенты, выполнившие задания наполовину, а есть и такие, которые  их вообще не выполняли. Для градации студентов по степени выполнения заданий принято решение о том, что студенты, выполнившие все задания, получат возможность сдать сессию дистанционно. Остальные студенты приглашаются на очную установочную сессию. Это объявление размещено на сайте Центра повышения квалификации и дистанционного образования университета.

Из Вашего обращения не ясно, к какой категории студентов Вас следует отнести. Просим для уточнения объема выполненных вами заданий связаться с Центром повышения квалификации и дистанционного образования КазНПУ им. Абая по тел. 392-22-22.

20-01-2020 01-00-02   Басқа

Сұрақ қоюшы: Калмурзаева Алмагул

Сұрақ № 1817
Уважаемый, Тахир Оспанович! Мы, магистранты 2 курса РКО и РЯиЛ обращаемся к Вам с просьбой. И очень надеемся, что будем услышаны.
Преподавание в вузе – это высшая ступень педагогического мастерства и ответственная работа, которая требует хорошей профессиональной подготовки. Всеми этими качествами обладает наш, высоко квалифицированный специалист, грамотный педагог - Манат Шаяхметовна. Ее Богатый опыт позволяет ей на высоком профессиональном уровне проводить занятия, которые отличаются высокой организацией учебной деятельности студентов. Создаваемая на занятии атмосфера доброжелательности, педагогической требовательности и взаимопомощи способствует формированию позитивной мотивации студентов к прочному освоению учебного материала. Она у нас ввела занятие, в котором мы убедились в её практичности и в профессиональных качествах, которые являются примерами для подражания. В результате все сдали сессию на высоком уровне. А также, Манат Шаяхметовна, систематически проводит дополнительные занятия и консультации, уделяя особое внимание подготовке магистрантов к разработке и защите курсовых и дипломных проектов.
Связи с этим мы, магистранты 2 курса РКО и РЯиЛ, протестуем против написанной и требуем убрать эту ложную информацию в адрес нашего преподавателя!

Жауап:

Здравствуйте!

Ваше обращение по поводу данного преподавателя принято к сведению. Вся информация касательно этого педагога будет проверена, по результатам проверки будут приняты меры. Полный ответ на свой вопрос Вы можете получить у проректора по учебной работе Асана Адасбековича Сатмырзаева. Тел. 293-81-53. 

18-01-2020 15-14-19   Басқа

Сұрақ қоюшы: Аноним

Сұрақ № 1816
Уважаемый Такир Оспанович!
Мы, нижеподписавшиеся, являемся докторантами кафедры русского языка и литературы вверенного Вам университета. Обращаемся к Вам по поводу анонимного письма от 25.12.2019 г. в Вашем блоге, дискредитирующего нашего преподавателя, д.ф.н., профессора Мусатаеву Манат Шаяхметовну.
Мы были шокированы и возмущены содержанием данного письма, не соответствующим действительности. Более того, оно оскорбляет честь и достоинство личности. Поскольку лексика и стиль данного письма имеют весьма заметные погрешности, не будем цитировать его, а приведем лишь наши комментарии по пунктам.
У Манат Шаяхметовны некоторые из нас обучались на бакалавриате, в магистратуре и докторантуре, поэтому знаем ее как интеллигентного человека высокой культуры, высококвалифицированного специалиста, эрудированную личность, требовательного и в то же время доброжелательного педагога. Занятия ее проходят интересно и насыщенно в интерактивной форме, Требовательность – неотъемлемая часть педагогической профессии. Проявление строгости по отношению к обучающимся, регулярно пропускающим занятия и не готовящимся к занятиям, неизбежно. Благодаря ее требовательности обучающиеся к каждому занятию готовятся ответственно, у каждого имеется портфолио со всеми необходимыми материалами. На ее занятиях высокий уровень посещаемости и успеваемости. Из-за системного и систематического обучения, обучающиеся к каждой сессии оказываются подготовленными, без всякого ажиотажа успешно сдают сессию. Об этом можно судить по результатам зимних и летних сессий по всем трем уровням обучения. Полученные по ее дисциплинам знания позволили многим из нас «безболезненно» поступить в магистратуру и докторантуру, за что мы ей очень признательны. Содержимое наших портфолио по всем ее дисциплинам в магистратуре и докторантуре нам продолжает оказывать неоценимую помощь и при написании диссертации.
В связи с этим вызывает возмущение и негодование совершенно надуманные претензии анонима к профессору Мусатаевой М.Ш. о том, что она на занятиях постоянно ведет разговоры на посторонние темы. Между тем занятия по таким серьезным теоретическим дисциплинам, как «Когнитивная лингвистика», «Психолингвистика», «Интерлингвистика», «Теория текста и дискурса», «Основы языкового менталитета», «Дискурс-анализ в лингвистике» и др. требуют широкого кругозора, высокой лингвистической эрудиции и не оставляет свободного времени на всякого рода посторонние темы. Эти курсы требуют освоения большого объема материала, потому очень высокая плотность и информативность занятий. В связи с этим вызывают недоумение инсинуации анонима о разговорах преподавателя на занятиях на какие-то несусветные темы, перечислять которые «язык не поворачивается». Просто стыдно за автора.
Профессор Мусатаева М.Ш. с большим уважением относится к своим коллегам, кафедре, деканату, поэтому совершенно недопустимо утверждение автора об обратном. Наоборот, мы слышим от нее лишь о добрых традициях кафедры, о профессионализме коллег, благодаря усилиям которых, выпущено не одно поколение учителей-русистов. Нам даже представить себе трудно, чтобы преподаватель в аудитории нелестно отзывалась о своих коллегах.
Следует также отметить большое уважение преподавателя к личности обучающихся, называя их на ВЫ. Совершенно возмутительны придуманные автором эпитеты и приписанные нашему уважаемому Преподавателю.
Профессору нет необходимости обсуждать свои научные достижения с обучающимися, так как мы знаем о них по ее учебникам, учебным пособиям и словарям, которые активно используются на занятиях. Благодаря им мы не испытываем нехватку научной и учебной литературы. Каждая ее дисциплина оснащена литературой, автором или соавтором которой является профессор Мусатаева М.Ш., и они имеются в университетской библиотеке.
Как научный консультант и руководитель она уделяет большую часть своего, и без того немногого, времени нашим диссертациям, всецело способствует формированию и реализации наших исследовательских навыков. Она активно помогает всем, кто нуждается в ее консультации. Весь образ ее жизни является для нас образцом для подражания. Поразительно, как такого позитивного человека можно было так «очернить»!
По поводу завершающей совершенно необоснованной сентенции анонима хотим сказать: «В нашем университете должны работать только такие профессионалы-педагоги, как Манат Шаяхметовна, и мы должны гордиться тем, что имеем возможность получать качественное образование и обучаться профессии у них». А нашему анонимному автору только можем пожелать обучаться пока молод/а другой профессии, т.к. будущему педагогу не пристало искажать реальность и «поливать грязью» тех, кто трудится во благо его формирования.
К сожалению, всякого рода анонимность порождает безответственность. А привыкание со временем может перерасти в хобби и анонима ни к чему хорошему не приведет.
Уважаемый Ректор, очень надеемся, что при рассмотрении этого вопроса будет учтено и наше мнение.

PhD Г.А. Куатова, докторанты: А.С.Нусупбекова, А.С.Кожахметова,
Ж.Д.Толебаева, А.Т. Алипова и др.

Жауап:

Здравствуйте!

Ваше  обращение будет обязательно  учтено при рассмотрении вопроса касательно данного преподавателя. Вы должны понимать, что при принятии решения по любому вопросу необходимо провести тщательную проверку. Ее результаты будут обязательно доведены до сведения университетской общественности. Радует Ваше неравнодушие. Спасибо!

16-01-2020 23-12-30   Ата аналардан

Сұрақ қоюшы: Аноним

Сұрақ № 1814
Сәлеметсіздер ме?
Менің қоятын сұрағым ұлымды белгілі бір себептермен басқа университетке ауыстыру қажет еді.Қәзір ұлым математика мамандығында 2курс студенті.Енд ауысу үшін нестеу керек?Ұлымның 2 летосы бар екен өкінішке орай.Енд ауысқан кезде ол грантын сақтай алама?Летосын ауысқан универінде оқи алама?Алдын ала рахмет.
Жауап:

Сәлеметсіз бе!

Бір оқу орнынан екінші оқу орнына ауысу туралы толық мәліметті Академиялық мәселелер жөніндегі департаментіне келіп немесе 8 (727) 291-13-71, 291-71-06 телефон нөмерлері арқылы алсаңыз болады. Сұрағыңызға рахмет!

16-01-2020 03-15-15   Студенттен

Сұрақ қоюшы: Аноним

Сұрақ № 1813
Сәлеметсізбе?
Сізге бір сұрақ қойын деп едім? Неге 2жатахана массовкага көп барады даже кейде кунине 1-2 рет барамыз бармасак жатахандан шыгарамыз деп айтты неге? Барлық жатаханлары бирдей бармайды?
Жауап:

Сәлеметсіз бе!

Шағымыңыз назарға алынды. Бұл мәселені алдағы уақытта ескереміз. 

14-01-2020 23-14-50   Талапкерден

Сұрақ қоюшы: Абдуллаұлы Иманғали

Сұрақ № 1812
Сәлеметсіз бе. Құрметті ректор. Мен 1 курс студенттімін . Қазіргі кезде Қарағанды мемлекеттік университетінде білім алып жатырмын . Мен өз оқуымды осы университетке ауыстырғым келеді, өз гранттымды сақтай отырып . Мен жалпы конкурс иегерімін
Жауап:

Сәлеметсіз бе!

Білімгерлерді бір оқу орнынан екінші оқу орнына ауыстыру екі университеттің келісімімен ғана жүзеге асырылады және тиісті бұйрықтармен рәсімделеді. Ауысу туралы толық мәлімет алу үшін Университетіміздің Академиялық мәселелер жөніндегі департаментінің қызметкерлерімен хабарласуыңызға болады. Байланыс телефондары: 291-71-06, 291-16-65.

11-01-2020 13-09-39   Студенттен

Сұрақ қоюшы: Аноним

Сұрақ № 1811
Здравствуйте. У меня возникает такой вопрос.изначально нам говорили, что мы заплатили за общежитие на 1 год. То есть на зимних каникулах мы можем тут оставаться. Так почему когда я приехала с далёкой местности (актау) меня выгоняют, и говорят мы не выпускаем, еще рано.
Жауап:

Здравствуйте!

По данному вопросу для получения более полного разъяснения просим записаться на прием к проректору по воспитательной работе и социальному развитию Жанатбеку Ишенкожаевичу Ишпекбаеву. Тел.: 293-81-85.

Барлығы: 4046

« перв. ... < пред. ...  128  129  130  131  132 133  134  135  136  ... след. > ... посл. »

Аты жөніңіз: *

Өтініштің барлық тармақтарын мұқият толтыруыңызды сұраймыз. Жіберуші туралы толық емес ақпаратпен жолданған электрондық нысандағы өтініштер мен анонимді өтініштер қаралмайды. Сұрақ қойған адамның деректерін (аты-жөні, электронды поштасы, телефоны) сайтта жарияланбайды және үшінші тұлғаларға берілмейді. Егер Сіз сұрақ қою барысында есіміңіздің сайтта жарияланбағанын дұрыс деп есептесеңіз, есіміңізді жарияламау туралы белгіні қоюды ұмытпаңыз.

Е-майл:

Бұл өріс құпия ретінде сақталады және жарияланбайды.

Телефон:

Бұл өріс құпия ретінде сақталады және жарияланбайды.

Сұрақ тақырыбы:


Сұрақ: *


Суреттегі кодты жазыңыз: *


Қойылған сұрақтар саны

Мамыр, 2024
4
Сәуір, 2024
10
Наурыз, 2024
5
Ақпан, 2024
20
Қаңтар, 2024
11
Желтоқсан, 2023
21
Қараша, 2023
19
Қазан, 2023
17
Қыркүйек, 2023
25
Тамыз, 2023
39
Шілде, 2023
29
Маусым, 2023
60
Мамыр, 2023
41
Сәуір, 2023
49
Наурыз, 2023
22
Ақпан, 2023
42
Қаңтар, 2023
68
Желтоқсан, 2022
55
Қараша, 2022
50
Қазан, 2022
62
Қыркүйек, 2022
52
Тамыз, 2022
33
Шілде, 2022
32
Маусым, 2022
49
Мамыр, 2022
139
Сәуір, 2022
64
Наурыз, 2022
45
Ақпан, 2022
46
Қаңтар, 2022
57
Желтоқсан, 2021
29
Қараша, 2021
43
Қазан, 2021
70
Қыркүйек, 2021
75
Тамыз, 2021
109
Шілде, 2021
79
Маусым, 2021
62
Мамыр, 2021
69
Сәуір, 2021
74
Наурыз, 2021
47
Ақпан, 2021
42
Қаңтар, 2021
68
Желтоқсан, 2020
61
Қараша, 2020
62
Қазан, 2020
42
Қыркүйек, 2020
48
Тамыз, 2020
57
Шілде, 2020
81
Маусым, 2020
88
Мамыр, 2020
65
Сәуір, 2020
86
Наурыз, 2020
57
Ақпан, 2020
37
Қаңтар, 2020
28
Желтоқсан, 2019
47
Қараша, 2019
72
Қазан, 2019
70
Қыркүйек, 2019
61
Тамыз, 2019
88
Шілде, 2019
47
Маусым, 2019
71
Мамыр, 2019
54
Сәуір, 2019
70
Наурыз, 2019
51
Ақпан, 2019
45
Қаңтар, 2019
75
Желтоқсан, 2018
87
Қараша, 2018
51
Қазан, 2018
54
Қыркүйек, 2018
77
Тамыз, 2018
105
Шілде, 2018
46
Маусым, 2018
43
Мамыр, 2018
45
Сәуір, 2018
36
Наурыз, 2018
30
Ақпан, 2018
28
Қаңтар, 2018
17
Желтоқсан, 2017
17
Қараша, 2017
12
Қазан, 2017
2
© 2017 Абай атындағы ҚазҰПУ
Besucherzahler
счетчик посещений